3 dagar sen..

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt..
Har varit full rulle här hemma känns det som..
En en trotsig dam här hemma, Fy tusan säger jag bara..
Så fort det inte går hennes väg eller om hon inte får som hon vill så ställer hon sig och skriker som gud jag vet inte vad jag säger -Jävlar min mamma- -Jävlar fan dig- - Jävla min Jocke- -Helvete- -Satan-  osv osv, Så hon har åkt in på sitt rum ett par ggr.. Förhoppningsvis så försvinner detta snart, Vi säger ju varje gång att hon inte får säga så och att vi blir ledsna.. Barn.. ^^,

Annars har vi varit iväg och handlat lite, Myst, Kollat film, Snackat med grannen, Träffat Monica/svärmor en snabbis, Varit ute, Gjort och lekt med trolldeg.. Mathilda ville ha sitt namn i trolldeg så sagt och gjort, Vi ska försöka få fast det på någon bräda eller dylikt och sen sätta upp det på hennes dörr.. Ni får se resultat när vi målat det. :p
Mathilda gjorde massa krummelurer, Tryckte ner ett värmeljus och så.. Så nu har vi otroligt egengjorda värmeljus hållare. :)

Jocke har otroligt ont i sitt öra med, Började blöda lite igår och spände ner i hela käken, Han tyckte det kändes som han knäckt hela käken så han är på VC nu.. Hoppas han får med sig antibiotika hem så han slipper det..
Att ha ont i öronen är inte alls roligt alltså, Tänker direkt på Mathilda när jag hör folk som har ont där, Usch..

Nej nu ska jag ta mig en kopp te, Lägga morgon tidningslappen på lådan och ta en cigg..

Måste bara tipsa om en sida, Registrera er och bli medlemmar på den om ni vill ha massa extra besökare till er sida.. Har man tex 100 poäng så blir man garanterad minst 33 besök iaf. osv osv.. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=EmmaIvanoff
Så vill ni ha fler besök så regga er där. :)

Ha en bra dag alla.

emma , -

familjen är lycka. <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-10-12 @ 11:15:06
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0