Fint väder..

Ja både igår och idag har vi fint väder, Blåser lite kyligt men vad gör det när man märker av att våren äntligen är på väg? Ingenting tycker jag.! Man får sådant rus i kroppen av solen. :) Mathilda älskar ju att vara ute så hela morgonen här nu nästan har vi varit ute på gården och lekt, Hon springer runder med sin dockvagn och lägger ner sin leksakshund i den och säger – Tyst mamma, Voffa ska sova. :) Hunden heter så. Annars så sparkar hon runder med sin spark cykel. Lilla sötnosen. :) Redan Onsdag idag, Dagarna går så otroligt fort tycker jag.. Usch.. :p Snart är det sommartid med, Så härligt det ska bli att vrida fram klockan en timme, Känna att det blir ljusare och varmare. Alla otympliga kläder kan stoppas undan och vi kan plocka varm alla vår och sommar kläder. :) Jag vill till Ullared jag, Vill helst upp nu i April eller Maj och shoppa en massa till Mathilda, Mig, Jocke och hemmet. :) Åh jag är så förälskad i detta huset som vi hyr, Speciellt köket. Lovely. :) Köket är ca 25-30 kvm så det är stooort. :D Jag är nog mest såld på det eftersom att min favoritplats i ett boende just är köket. :) Visst ja, Jag har ju glömt att nämna att svärmor kom och hämtade oss i Fredags och överraskade oss med frisör besök. :p Jocke klippte sig, Jag kapade mitt hår än en gång :o Klippte ju av ca 1 dm för ett par månader sen och nu åkte typ 2,5 – 3 dm så nu är det kort. :p Hehe.. Eller ja jag tycker det är kort iaf men det är till axlarna men det känns skönt och jag ångrar mig inte, Ska bara slänga i lite ny färg i det och slingor så är det perfekt. :) Mathilda klippte sig även hon, Hon va mycket bestämd i hur hon ville klippa det banne mig, Hon skulle ha det som Lotta i Lotta på Bråkmakargatan och sagt och gjort. :) Hon blev lite rundare i ansiktet med denna frisyren och så söt. :) Hon va så duktig så :) Annars idag då? Jag är sugen på att börja rösa här på baksidan men har en känsla av att det fortfarande är för kallt i marken för att göra ngt.. :/ Får väl vackert avvakta iaf 2 veckor till sen så jäklar. :) Haha.. Nej, Nu blir det kika lite andra bloggar och sen mys. :) Ha en bra dag alla. / emma , – lyckorus. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0