Födelsedag..

Skulle vilja börja detta inlägg med att skriva grattis till Monica, Min svärmor.. Hon fyller år idag. :) Stort grattis.. Ses kanske ikväll eller någon dag snart. Annars idag har det varit full rulle sedan åtta i morse känna det som, upp och hoppade mös lite och åt. Startade film till Tilldis sen vid tio tiden så kom hyresvärden förbi och fixade så vi fick tv. Så nu äntligen har vi tv, Fattar inte hur vi kunde vara utan i tre veckor ca, haha.. Men vi har roat oss och hittat på saker så har inte gått någon nöd på oss direkt iaf.. Sen skulle vi åkt iväg runt middags idag men tarr det i morgon fm ist.. Fick ett bra samtal så behöver inte stressa.. Ont i magen harn jag med, Denna eviga magkatarren.. Dragits med den i många år nu, hade gärna trollat bort den oö jag kunnat.. Usch.. Nej nu ska jag skala potatis och fixa korven, blir ugnstekt falukorv med hemmagjord potatismos idag, mumsigt.. :) Ha en bra dag folk.. Emma

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack gumman, du är helt underbar <3 Du vet alltid vad jag behöver höra för att skina upp <3.

Vad hade jag gjort utan dig i mitt liv? helt seriöst? du är ljuset i mitt liv.



Tack ska helt klart ringa dit, har redan några bananlådor packade och det passar mig bra =)



Love ya <3

/Din Stina

2011-03-19 @ 13:42:33
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0