Hemma hos svärföräldrarna...

Ja hemma hos dom är vi nu.. :) Alltid lika trevligt tycker jag, :Mat i magen har vi fått och ett glas kall cola åker ner längs strupen på mig nu.. Gott som tusan. :) flabbat lite skit har också hunnits med.. Gick på jakt efter fjärrkontrollen till tven som Mathilda fick av dom med, den fann vi och ligger nu i väskan så nu äntligen kan hon titta filmer på sitt rum! :p Blir en luggn kväll här i mycket trevligt sällskap. Annars idag har vi bara tagit det lugnt hemma och jag måtte ha världens bästa karl, Så ofantligt lyckligt lottad är jag.. Han klädde på sig i morse och gick ca 1,5 mil fram och tillbaka till affären och handlade cigg till mig. Jag hade inga i morse så.. Min karl det! Inte många om ens någon annan som hade gjort något sådant.. Nu återgår jag till dom andra och är social men ni får ha en trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0