kväller..

Har lagt beslag på Jockes mobil nu, Så tänkte jag slänger iväg ett inlägg.. Har gett mig fanken på att jag iaf ska uppdatera er alla som läser med minst två inlägg om dagen iaf.. :) Hoppas bara där är någon som läser, haha. :p Nu har vi ätit middag och lite glass till efterrätt slank även ner det med. :) Gott va det vill jag lova.. Jag måste nog hålla med gubben om att jag är rätt duktig på att laga mat, Kommenterar han här sen nu och skriver något dumt så kommer jag jaga honom runt huset, hehe.. Mathilda kollar just nu på NallePuh men hon ska strax borsta tänderna och lägga sig för hon är riktigt trött, Springer rundor som jag vet inte vad och ögonen går i kors och nnappen och snutt gosas och suttas det på! Sen håller vi med kväll.. Satt och tänkte lite innan, Ja jag kan det med faktiskt. :p Saknar mina föräldrar som bor i Helsingborg en massa, Ibland hade man velat ha dom runt hörnet. Hehe.. Får hoppas dom har en möjlighet att kanske komma upp och hälsa på en dag inom snar framtid så dom får se hur vi har det här hemma... :) Nej nu har jag ont i fingrarna av Jockes lilla förbaskade mobil. Så nu intar jag soffan och myser med Tillisen i tio min innan hon ska lägga sig.. Men ha en underbar kväll alla för det ska jag ha, Film och soffmys med en av mina två favoriter och till det tar vi några sega ostbågar. :) emma, - just me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0