Misstänker att det är min

Tur att åka på något skit nu.. :/ Mathilda va ju förkyld med hosta och feber för någon vecka sedan. Jocke fick sitt lagom tills Mathilda blivit av med sitt och nu när han är på bättringsvägen såvad händer då? Jo lilla Emma ligger på soffan ikväll med sprängande huvudvärk, svettas och fryser om vart annat, känner mig febrig och halvt rosslig i halsen.. Suck säger jag bara! Jag hoppas här nu efter lite piller att jag ska känna mig bättre i morgon annaars vet jag vad jag gör i morgon.. Då tar denna kvinnan en riktigt ordentlig sovmorgon i morgon och låter Jocke underhålla Tildis. :) Men det brukar ju inte va några problem, dom hoppar och dansar, leker och stimmar jämt. Bara jag får lite lugn och ro. Med dörren stängd iaf, hehe... Ska strax ringa upp min syster igen och snacka lite skit, kolla klart desperate housewifes, ja som ni märker så har det inte blivit någon film har ikväll och kommer inte bli någon heller.. Men hey, i morgon är det Fredag så då ordnar vi Fredags mys här hemma :) Måste få tillägga några rader om min familj, Jag är lycklig på en nivå jag inte trodde fanns. Känner mig som någon prinsessa i en saga ibland. Jocke behandlar mig som om jag vore en porslinsdocka som kan gå sönder när som helst, ser till att jag mår och har det bra.. Gör mig lycklig och får mig att le och skratta som ingen annan. Usch vvad jag älskar den mannen gott folk! Sen har vi det lilla flickebarnet, En varelse som vände upp och ner på hela min tillvaro på ett positivt vis. Klev rätt in i mitt hjärta och gav och ger mig mod ovh styrka jag inte visste att jag hade! Aldrig har en kärlek varit så stor som den är till ens barn.. Hahahaha, Jocke är bara för jädra söt. Hahaha... Han sitter vid datorn nu, vänder på sig och klappar mig på foten, jag kollar upp och då drar han upp tröjarmen och spänner sina dunderhonungs muskler och säger. - Här har du något att skriva om i din blogg. (",) Ha en bra kväll/natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

sv; Ang hur man gör med koden på blogvertiser så vet jag tyvär inte. Jag är jättedålig på sånt och det var nog något år sen som jag blev medlem där.

tyvär kunde jag inte vara till någon hjälp nu ;/ Men hoppas det löser sig.

2011-03-11 @ 00:01:36
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0