Ny vecka...

Ny vecka igen, Nya upplevelser. :)

Lite snorig är jag men det hindrar inte. :p
6 grader har vi här hemma med, Våren är på väg. :) Härligt måtte jag säga..

Regnat inatt har det gjort förvisso men vi ska ändå ge oss ut en runda sen, Ska iväg och fixa lite med några papper och så, Annars kommer vi nog enbart va hemma tror jag.. Inga planer men man vet ju aldrig vad som dyker upp..

Åh, Jag skulle vilja ha en massa trädgårdsredskap och börja fixa och dona här ute så det blir fin fint och precis så som vi själva vill ha det.. Men det kommer väl det med, Har hittat några skärmar vi vill ha med så vi kan skärma av lite, Ska lägga ut sjöstensplattor och så med. :) Kommer bli riktigt fint här på framsidan iaf.. Sen får vi se om man kan lyckas rädda baksidan, Hela baksidans trädgård ligger ju under vatten eftersom det är så nära sjön, Mindre skoj men med lite tur och fix så kanske. :)

Mathilda sitter just nu i soffan och kollar NallePuh på Playhouse Disney, Jocke sover ännu men han åker snart upp. Jag ska ringa ett samtal så vi kommer iväg sen.

Men ha en bra dag alla.

emma , -

lycka.


Kommentarer
Postat av: Christine

Det känns bättre idag faktiskt =).

Tack gumman för att du är så bäst <3.



Hoppas jag får en bra första lön den 25 april för då bokar jag in en resa till er =).

Pusss <3

2011-03-21 @ 13:53:51
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: issatrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag utlottning av bloggsvar på min blogg. Om du vill ha chansen att vinna det så är det bara att klicka in på den här länken: http://tronnblom.blogg.se/2011/march/utlottning-av-bloggsvar.html ;)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas om att du inte har sett den. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-22 @ 14:14:42
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Christine

Låter underbart ^^.

Finns alltid ett samtal bort för dig med gumman <3.



Nej inte fått ringa dem än men blir att göra det i dagarna. Puss

2011-03-22 @ 19:58:30
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0