Regn..

Ja då har regnet kommit hit här med.. Så himla mysigt tycker jag när det regnar, åskar och blixtrar. :) Fast just nu regnar det bara.. Inte så mycket, duggar mest men jag hoppas det kommer ett riktigt skyfall. :) Tända lite ljus i vårt hus, Mysa upp oss i soffan och kolla någon bra film. :) Fixa middag ska vi med göra, Spagetti och köttfärssås står på menyn idag.. Gottgott..

Sen ikväll ska vi se en film som heter Windtalkers? Har jag för mig. Orkar inte ropa på älsklingen och fråga honom :p :) Lat som man är, Men nu när han står i köket och har plockat fram till middagen och fixar en kopp te till mig så ska jag inte avbryta honom ;)

Nyss duschat en varm dusch med gubben min nu innan Mathilda vaknade, Hon kom precis upp.. Så nu blir det full rulle igen tills 8 då hon lägger sig..

Nej nu är nog mitt te klart, Så ska hämta det och gå ut och sätta mig på trappen och ta några bloss. Åh vad jag älskar sådant här väder. :) Va ju så längesen vi hade det fast visst jag ska väl inte sticka under stol med att jag hellre hade haft klar blå himmel, Strålande sol och 25 grader varmt. :p

Ha det bra alla.
emma , - älskar min fmailj. <3


Kommentarer
Postat av: michelle

haha ja va fan, snön kommer till er med , men nu har det slutat o snöa vettu!

;P miss u ttooo!

2011-03-09 @ 17:30:29
URL: http://minlycca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0