Ruggit och grått.

Ja det är det ute.. Kollar man ut så känner man hur det fryser till i kroppen på en nästan ;) haha..

Igår kväll så kollade vi ju som sagt på filmen Windtalkers, Bra som attans va den men jag orkade inte se hela.. :/ Blir så arg på mig själv när man slummrar till eller somnar helt under en film. Gaah..
Mumsade i oss ostbågar, Choklad och drack vars ett glas vin iaf. :) Mysigt.

Mathilda kom tidigare än tidigast i morse! Eller ja, tidigt är det ju inte egentligen men man vänjer sig lätt vid en tid. Halv åtta kom hon, Jag som trodde klockan iaf va en kvart över åtta men tji fick jag för den.

Vi har suttit och kollat på Pettsson och Findus här sen vi gick upp, Tildis äter lite kräm och skrattar i soffan. :p

Nej morgon ciggen nu, Ha en bra dag.

emma , -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0