Skinkschnitzel, pommes...

morötter, blomkål och bea sås har vi ätit till middag idag.. Ruskigt gott va det vill jag lova. :)
Satt riktigt bra i magen så nu känner man sig 10 kilo tyngre. ^^, haha..

Idag har det bara regnat och regnat hela dagen lång så vi har mestadels hållt oss inne idag faktiskt.. Kollat massa olika filmer, Myst, lekt och busat.. Varit full rulle hela dagen lång iaf. :)

Nu ska Mathilda snart lägga sig iaf och vi ska hålla kväll här hemma, Jag ska kolla något avsnitt av Desperate Housewifes så kan Jocke spela lite med innan det blir en film sen säger jag nog med tack och godnatt för idag faktiskt, Smått ont i huvudet har jag fått nu ikväll med..

Ska ringa ett samtal med inför i morgon. :)

Men ha en bra kväll allihopa..

emma, -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0