Vår..

Ja nu är banne mig våren kommen till oss. :)
Vi har krokusar och snödroppar i klungor på baksidan, Så otroligt fint.
Klicka för störra bilder om ni vill se.

och

Så fint är det att se. :)

Idag fick jag sovmorgon är Jocke och Mathilda, Tack så mkt än en gång. <3
Va riktigt skönt faktiskt..

Mathilda ligger i sängen just nu och leker med sina dockor och vilar en runda, Jocke kommer snart hem från sitt läkarbesök med. Va en spricka på trummhinnan. :/ Så pencillin nu ett par dagar, Hoppas det vänder nu så han slipper ha ont..

Fint väder ute idag med, Men det blåser dock en hel del..
Igår så va vi ute på en skogspromenad på ca 1-1,5 timme.
Vi hade rätt skoj. :) Hehe..

Annars idag blir det rätt lugnt för vår del skulle jag tippa på..
Snart helg igen. :)
I morgon blir det att vi tar oss en tripp till Kristianstad och träffar Malin, en gammal tjejkompis till mig och hennes son. :) Ska bli riktigt skoj att ses..

Tänkte på en sak, Jag ser att det är ett par stycken som läser min blogg som är från Kristianstad.. Vilka är ni? Hade varit skoj att veta vilka det är som läser och följer min blogg..
Jag bor som sagt i Immeln med Jocke och dottern Mathilda. Hade varit skoj att lära känna ngn här runt omkring, Med eller utan barn spelar ingen roll. :) Så om ni känner er manade så släng iväg en kommentar så man får en inblick i vilka det är som läser. Då menar jag alla som tittar in här givetvis. :)

emma , -

vårkänslor.

Kommentarer
Postat av: MADELEINE -

Härligt att våren är påväg! Det känns verkligen i luften.. Och på söndag ska man ju ställa om till sommartid!



Fin blogg du har,

ha en trevlig helg!

2011-03-26 @ 09:16:14
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0